Galaretki | 0% - 0 | |||||
Kurczakowy rajd [kfc] | 4% - 1 | |||||
Namaju | 20% - 5 | |||||
Xyssenshrub/Ginseng | 20% - 5 | |||||
Dark Castra | 20% - 5 | |||||
Król Pająków | 12% - 3 | |||||
Gigantyczny Slade | 8% - 2 | |||||
Mi to tito czyli cokolwiek | 12% - 3 | |||||
Nie chcę rajdu -.- | 4% - 1 | |||||
|
Zbanowany
Chodzi o rajd, w który wybierzemy się całą fam. Opis rajdów jest Tutaj ^^
Mi zależy na czymś takim, bo to akcja prawie jak kuken-luken ^^
Offline
Zbanowany
Ja proponuje i wrecz bym nalegal na castre -.- tylko tam leca dobre itemy:D
Offline
Zbanowany
Okej, na pierwszy rzut Dark Castra.
Pieczęć part1
Pieczęć part2
Pieczęć part3
Piszą na necie, że wojownikowi najłatwiej zdobyć seal ^^
Oczywiście Snow nie byłaby sobą, gdyby nie znalazła mapki do Castry ^^
Coś jakoś spróbuję ten ufo tekst przetłumaczyć, bo to chyba po francusku ^^''
1) ta czerwona kropka
Dźwignia do uruchomienia
2)zielone kropki
Potwory do zabicia
3)z zakolorowanej kropki do pustej
Teleportacja po uruchomieniu dźwigni
4)z zakolorowanego kwadracika do pustego
nie mam pojęcia ^^'' Sądzę, że potwory do zabicia po aktywacji dźwigni, ale nie dam głowy za to ^^
I jeszcze cytacik z board.nostale.pl
Kamikaze napisał:
Dark Castra – rajd na którym, poza jedną postacią posiadającą niewidzialność (najlepiej zabójca, a w wersji hardcore’owej doświadczony gracz jako jajamaru) do przełączania przycisków i jednym wojownikiem do wymiatania przeciwników liczy się tylko żywioł światła (święci magowie, krzyżowcy). Optymalny skład to: zabójca, wojownik, zwykły mag, 5+ krzyżowców i 4+ świętych magów. Wybierając się na ten rajd MUSISZ posiadać minimum 40% odporności na żywioł ciemności (sugerowane 50%), bo jeśli nie osiągniesz 100% (40% + 10% z aury normalnego maga + 50% z aury świętego maga), boss Cię zmasakruje. Na tym rajdzie obowiązuje absolutny zakaz dotykania dźwigni przez osoby postronne (jedna nieprawidłowo przełączona dźwignia i żegnajcie piękne hiszpanki , stąd rajd wymaga doświadczonego zabójcy/jajamaru żeby odbyć go względnie bezstresowo. Sam system walki jest prosty: wojownik przyciąga grupę przeciwników, prowokuje a grupa posiadająca żywioł światła masakruje ją raz – dwa. Jeśli grasz jednym wojownikiem, niech jeden święty mag skoncentruje się na ciągłym leczeniu go (leczeniem i indywidualnym, i grupowym). Przy pierwszej dźwigni zbiera się cała drużyna poza przełączającym dźwignie. To pierwsza i ostatnia dźwignia którą może (i powinien) przełączyć ktoś inny niż nasz „dźwigniowy” Kawałek dalej mamy nieprzyjemność spotkać szkielety – pułapki. Jeśli jakąś zaatakujesz, dołożysz drużynie około 20 nowych przeciwników do zabicia. Doświadczony zabójca odciąga te szkielety a idąca przy ścianie drużyna jest w stanie je ominąć. Jeśli nie wiesz które to lub coś pójdzie nie tak – trzymajcie się razem. Tych dodatkowych przeciwników zawsze można powybijać – tyle że jeśli drużyna jest rozproszona, nagły atak 20 przeciwników może zabić kilku członków. Kawałek dalej spotykamy pierwszą grupę kotek – groźnych przeciwniczek, które mogą zablokować ruch i ataki nawet całej nierozważnej drużyny na pewien okres czasu. Najlepiej użyć przeciwko nim Kliffa z dobrą odpornością na element ciemności a kiedy już zużyją swój blokujący atak na niego – wojownik prowokuje, reszta masakruje. Zaraz przed komnatą bossa znajduje się druga, znacznie większa grupa kotek. Jeśli Kliff przeżył – powtórz poprzednią taktykę (przebiegnij Klifem między nimi, najlepiej wbiegnij im za plecy a kiedy odwrócą się tyłem do drużyny a przodem do Kliffa – prowokacja + masakra. W komnacie bossa wojownik i zabójca mają za zadanie wybijać grupy przeciwników, przyciągać je do grupy i prowokować, żeby formy światła (święci magowie, krzyżowcy) mogli je pozabijać. Reszta cały czas atakuje bossa (krzyżowcy z dystansu minimum trzech pól, inaczej będą mieli karę do każdego ataku). Dark Castra często obniża grupie morale, co natychmiast powinni leczyć święci magowie. Kiedy wojownik sprowokuje sporą grupę przeciwników – uderz w nią czymś mocnym (potrójny strzał krzyżowca, młot świętego maga). Kiedy aura świętej broni zacznie się wojownikowi/zabójcy wyczerpywać, wraca do grupy i któryś mag ją odnawia. Bardzo ważne jest skupienie wszystkich krzyżowców, świętych magów i normalnego maga (wróżka światła!) na bossie, bo walka staje się z minuty na minutę coraz trudniejsza i warto zabić go jak najszybciej. Sporadycznie wspomagają oni wojownika/zabójcę kiedy Ci uskładają sporą grupkę przeciwników, ale ich główne zadanie to boss. Nagrodami za rajd mogą być bardzo dobre bronie poziom 65 (świetna różdżka!; każda klasa potrzebuje dwóch sztuk broni poziom 65 w akcie 3, jednej do walki, drugiej byle jakiej), rękawice 8% odporności na ciemność i buty 8% odporności na wodę (a jakże, sumuj 6 sztuk żeby uzyskać 48%), dodatkowo X Maska i trochę dobrej biżuterii. Generalnie rajd niezbyt trudny jeśli masz doświadczonego zabójcę i dość trudny jeśli nie.
Offline
Nowicjusz
MI to pasi ale jaki przedział lvlowy ma Dark Castra?
Offline
Zbanowany
Na zdobycie pieczęci 50-59 a sam rajd z tego co pamiętam 50-59 ale głowy nie dam ^^
P.S. Kto załatwi rękawice z resami 40% na mrok? ^^
Offline
Użytkownik
Ja coś do tego tematu Dark Castry dodam.
A więc tak musimy mieć takiego prowadzącego, moim zdaniem Radus da rade, po 2 musimy mieć tanka, najlepiej woj ognia i musi miec resy 100 % na ogień, ja mogę tankować jak coś, tylko musicie mi uzbierac dobre resy ja mam rekawice 48 na ogien potrzeba jeszcze jakies dobre butki.
Offline
Administrator
Amen resy to nie wszystko. Tam musi być naprawde dobra ekipa. Mówiłeś że byłeś tam raz zdobywając podstawę. Ja na ogień mam 80%. Prowadż. Snow zobacz rajdy. Masz podany link do każdego. Nie kopiuj tego.
Offline
Zbanowany
Skopiowałam na wszelki wypadek. Lepiej powtórzyć dziesięć razy, niż żeby ktoś miał nie wiedzieć. Obecnie wypatruję wszystko na namaju ^^ A zanim każdy skombinuje sobie resy, proponuję wybrać się na KFC i się pośmiać ^^
//Rajd-termin ustalony!
6.05.2009 (środa)po LoD(ok. godziny 21-22)
Wymagane resy minimum 40% (optymalnie 50%) na mrok ^^
Ostatnio edytowany przez SnowJay (2009-05-03 12:32:56)
Offline
Nowicjusz
Na sinie mam 50% wiec moge isc.
Offline
Użytkownik
Snow poco o tej godzinie
nie lepiej ok 16-17 nie każdy może
Ja się pisze ;p
Offline
Użytkownik
Fakt lepiej w godzinach 16-18...
O 22 nie wszyscy maja czas/sile by wybrac sie na godzinny rajd.
Offline
Zbanowany
Mi godzina tita szczerze mówiąc, byleby po 15 bo tak to w budzie się męczę. Ja już się dostosuję, macie wolną rękę (poznajcie dobre serce cioci Snow, a co ^.-)
Offline